Oj....

Ja, då var det inte långt kvar ... shit det känns som en evighet till sommaren men det är fan ingeting kvar nu! jag vill jag vill . jag och mamma ska förmodligte till Kreta snart ! redigt nice bara hon o jag ! en strand, massahav och ingen skola inga jävla människor som man känner .. förlåt men just nu vill jag bara själv på hela jordklotet! lyssna på supermusik och sola! 

Om några timmar är det skolan som gäller! bu blä buhu! vadå hata ? 
Det gör mig lite ledsen ,, jag har alltid gillat skolan men just nu vill jag bara att det ska ta slut !


Nu ska jag jävlar i det soova .. (: nattinatti ^^ sleep thight!

"Gloria  ....


PS.. Grabben, du sjunger som en gud !<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: Ja, så sjukt grymt blir det! Tvinga med dom! :D /Andreas stil

2009-05-14 @ 15:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0