På toppen !

söndag?

Vaknade imorse vi 10 tiden, åt en härlig frukost med musli, frukt och vaniljyogurt. Starade min manick och började prata med Amanda.
Lyssnad på Thevoice och njöt.
Vädret var på min sida och dagen började bra !
Jag fick för mig att jag inte mådde bra så jag beklagade mig hos Amanda, som fick mig att må bättre och inse att jag mått dåligt för att jag inte hade varit ute och gått den morgonen...
Hoppas på att vädret fortsätter som idag och att jag kommer ut och springer imorgon innan skolan !
 
Igår var jag på Entré och lurade runt någon timme, köpte nya pärlörhängen ! Me like :)


Jag ska tacka Amanda eftersom det hon som fixat bloggen :)

Tudelo!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha, varsågod du! :)

2009-03-29 @ 23:58:12
URL: http://amandabettner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0