What´s a perfect day!?

Jaha då var det en ny dag. Börjar med att klockan ringer halv 8 vilket är helt okej. Fixar till lite, sticker sedan till skolan för att skriva mitt arbete om tåg "jippie", hmm....? Iallafall så bar det av mot stanvid halv 12 tiden för att träffa min älskade hanne! hur länge sen var det en veckatyp?:) har saknat henne iallafall! Vi köpte något ätbart på Barista och gick mot kanalen, redigt härligt att sitta i solen och dricka smootie och is-latte!:D wiee vi snackade om det aktuella vilket är gymnasiet.. kanske inte så kul alltid med det är intressant att dela åsikter med varandra. Och vi kom även fram till att vi var båda trötta på Malmö och Sverige! vi ska helt enkelt dra härifrån så fort gymnasiet är slut!

Efter vårt intressanta samtal bar det av mot storgatan där vi bara gick runt lite..sedan rååååkade vi bara hamna så att vi råååkade köpa varsin glass men det får man ju när det är sommar! :P  vi gick mot gustav och hamnad inne på h&m där jag inhandlade en undebar gräddvit kjol med röd-rosa blommer på!! shiiit va fin det är alltså:) mitt nya favvoplagg wiie!

Hanne köpte blåa chinos och en överfet hoodtöja ! finfina inköp tycker jag !

Sa adjö till Hun och cycklade hemåt. När jag kom hem bar det va till Ica Maxi och för att handla in för Påsken ,, köpte smak till mitt vatten  haha låter hemskt ju men gott !

o nu sitter jag är väntar på maten som grillas i trädgården, Måste fortsätta skriva på mitt arbete,, så de ska jag göra nu :d huhuhhu aja ska försöka ialfall ! ;)


Puss på nosen sötnöt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojdå, det där låter skoj !

2009-04-14 @ 15:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0