Sol, Sol solig dag !

Igår var det en himmlans bra dag, börjar med att vakna upp till att mamma spelar någon galen, glad , HÖG musik:) solen skiner in genom fönstret och pappa klipper gräset! jag tar det lugnt hela dagen - solar och blir faktiskt brun!
efter anågra timmar i den heta vårsolen går jag inte och försöker att rensa ut blad mina 1000tals låtar på datorn,,, går ganska bra :D

Efter detta äter vi mat ute på terassen och sackar att tag:)  klockan 18.10 börjar jag cyckla mot stan där jag ska möta Amanda och fika på barista! myspys:)
Efter fikan och lite prat gick vi mot västra hamnen och hamnade konstigt nog inne på ica - åt mjukglass:) tog bussen till centralen och gick hem till Amanda. Kollade på CSI miami , efter detta underbara program cyklade jag hem och somnade gott i min säng !(L)

Idag vaknade jag med ont ihalsen och hunger i magen, åt och sappade runt på tv kanalerna.
Jag måste gå och jobba nu typ fy blä och buhh !! har dock hört rykten om att det finns en påskpresent som ligger o väntar på mig :D wiee !

Goodie bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0