O'Lord...!

Oj oj vad veckorna går fort! det är helt sjukt nyss var det ju fredag  och nu är det det imorogn igen..

Veckan har varit helt ok, jävla massa o  göra bara .. idag har jag passat ungarna övergatan,, vi hade det riktigt kul faktiskt! aja.. jag vill bara vara ledig just nu och göra vad fan Jag vill  och inte vad alla andra vill att jag ska göra.... Redigt nice !

Jag mår sjukt bra just nu! finfint :)  jag vill bara få allt o funka och just nu kännt det ganska möjligt !
ska till skola imorogn ":O" wow :D sen ska jag till gymmet med Cia o My ! wiie C: vill bara pumpa skiten ur mig själv ! 
 

Nu ska jag sova så jag kommer upp om igen om 6 timmar.. usch på det men imorgon blir en bra dag !(a)

xoxo
         Gloria

Kommentarer
Postat av: Cia

Riktigt kul att träna :D Det får bli minst 2 gånger i veckan i sommar :D

2009-04-24 @ 17:25:35
URL: http://glitzerbarbie.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ohja, Gloria we like! :D

2009-05-01 @ 23:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0